Contacte

Podeu contactar amb nosaltres per vàries vies:

  • Visites presencials
    Per demanar assessorament personalitzat al Servei Municipal de Consum i  presentar queixes, reclamacions o denúncies cal demanar cita prèvia a l'Oficina d'Atenció Ciutadana –OAC- de l’Ajuntament, en el seu horari d’obertura habitual o per telèfon trucant al número 938920358.
    També podeu enviar un  correu electrònic a l'adreça oac@vilafranca.org.

    Si no necessiteu assessorament i porteu el full oficial de reclamació/denúncia ja emplenat, el podeu presentar directament a l’OAC sense demanar cita prèvia.

    Per fer qualsevol tràmit cal portar una fotocòpia de la documentació pertinent (contracte, factura, rebut, tiquet, garantia...).
     
  • Per correu ordinari
    Es poden enviar les queixes, reclamacions i denúncies per escrit, dirigides al Servei Municipal de Consum de l'Ajuntament de Vilafranca, carrer de la Cort, 14, 08720 Vilafranca del Penedès. 
     
  • Per telèfon i per correu electrònic
    Es poden fer consultes sobre temes de consum enviant un correu a l'adreça omic@vilafranca.org o a través del següent formulari:

Lorem ipsum ES

Lorem ipsum EN