Difusió a través dels mitjans de comunicació locals^
Compareixença periòdica en els mitjans de comunicació locals (premsa, ràdio, TV) per informar sobre els principals temes d'actualitat en matèria de consum, tot realitzant avisos o recomanacions sobre alertes, estafes, reclamacions...
Campanyes de foment del consum responsable i de proximitat^
Organització de campanyes informatives dirigides a la població en general perquè coneguin i exerceixin els seus drets i deures com a persones consumidores, així com activitats de foment d’hàbits de consum de proximitat. Edició i repartiment de fullets informatius i materials didàctics, organització d’exposicions, activitats dinamitzades als mercats municipals, etc.
Activitats per a nens i joves^
Activitats d’educació per al consum a les escoles i centres docents: xerrades i tallers pràctics, préstec de material didàctic, crèdits de síntesi, obres de teatre, etc.
S’han tractat temes com les Compres per Internet i la privacitat de les dades a les xarxes socials.
Activitats per a col·lectius protegits^
Tallers i xerrades sobre temes de consum dirigits a col·lectius específics, amb necessitats especials, com són gent gran, consumidors vulnerables amb risc d’exclusió social o persones amb discapacitats. S’han tractat temes com els serveis financers, els subministraments a la llar, els serveis de telefonia, l’economia domèstica, etc.
Campanyes dirigides a comerciants^
Organització conjunta am el Departament de Comerç de sessions informatives sobre temes de consum dirigides als comerços de la vila per tal d'assessorar-los i orientar-los en les seves relacions amb les persones consumidores. S’han tractat temes com les garanties dels béns de consum, l’arbitratge de consum, la protecció de dades, les vendes especials, etc.