Presencialment
Cal demanar cita prèvia trucant al número 938920358. També podeu enviar un correu electrònic a l'adreça [email protected] indicant un número de telèfon per tal que ens posen en contacte amb vosaltres.
Si no necessiteu assessorament i porteu el full oficial de reclamació/denúncia ja emplenat, el podeu presentar directament a l’Oficina d’Atenció Ciutadana, amb cita prèvia pel registre d’entrada de documents. Cal aportar la documentació pertinent que acredita la relació de consum (contracte, factura, rebut, tiquet, garantia...).
Telemàticament
Mitjançant el catàleg de tràmits de l’Ajuntament, dins l’àmbit de consum.
Per fer qualsevol tràmit cal aportar la documentació pertinent que acredita la relació de consum (contracte, factura, rebut, tiquet, garantia...).
Consultes per telèfon i per correu electrònic
Es poden fer consultes sobre temes de consum trucant al telèfon 93 892 03 58, enviant un correu a l'adreça [email protected] o a través del següent formulari:
Lorem ipsum ES
Lorem ipsum EN