Ajuntament de Vilafranca del del Penedès

Notícia

L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de Vilafranca reobre l’atenció presencial amb cita prèvia

11 de maig de 2020

L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament de Vilafranca ha obert aquest matí les portes per oferir atenció presencial. No obstant això, tan sols s’atendran les persones que hagin obtingut cita prèvia amb l’objectiu que no s’acumulin persones en sales d’espera i altres espais habilitats. La cita prèvia s’ha de sol·licitar mitjançant el telèfon de la centraleta de l’Ajuntament, 93 892 03 58, de dilluns a divendres de 8 a 15h.

L’horari d’atenció al públic de l’OAC serà de dilluns a divendres, els matins de 9 a 14h, i les tardes de 15 a 19h. L’oficina reobre per fer tràmits relatius exclusivament al Padró Municipal d’habitants (altes i modificacions) i a la tramitació del certificat idCAT.

L’Ajuntament de Vilafranca recomana que, mentre es mantingui l’alerta sanitària per la COVID-19, es prioritzi l’atenció telefònica mitjançant el tel. 93 892 03 58. Fora de l’horari d’atenció al públic, les trucades i consultes s’han de vehicular a través de la Policia Local, tel. 93 892 38 38.

L’Ajuntament recorda que també estan a disposició els correus electrònics [email protected] i [email protected] (de 9 a 14h, de dilluns a divendres) i [email protected] (resta d’horaris) per a l’atenció telemàtica. Així mateix, a través de la web municipal es poden realitzar diversos tràmits online.